czwartek, 24 lutego 2011

Szaleństwo na lodzie

Wszystkie chętne zuchy zapraszam na wyjście na łyżwy, które odbędzie się w sobotę. 
Spotykamy się o 8:20 przed szkołą. 


Każdy zuch koniecznie ma mieć ze sobą:

-zgodę rodziców !!
-8zł za wypożyczenie łyżew i 4 za wejście
-2 bilety ulgowe i legitymację
-coś do jedzenia i picia
-rękawiczki, szalik i czapkę
-NIE BIERZEMY mundurków, tylko chusty (te dzieci które mają).

Mam nadzieję, że będzie nas więcej niż w tamtym tygodniu ;) 
Powrót ok. 10:30.


A może jakieś zuchy umieją jeździć na nartach i chcą być w tym co raz lepsze? Oto wymagania aby zdobyć sprawność Narciarza.
 
NARCIARZ
  1. Gdy tylko pogoda pozwala jeżdżę na nartach.
  2. Sporządziłem schematyczne obrazki podstawowych rodzajów śniegu i opisałem każdy z nich pod kątem przydatności do jazdy na nartach.
  3. Potrafię wymienić konkurencje narciarskie, znam nazwiska mistrzów.
  4. Potrafię korzystać z wyciągu narciarskiego.
  5. Dbam o sprzęt, na którym jeżdżę, smaruję narty, naprawiam niewielkie uszkodzenia wiązań lub kijków.
  6. Jeżdżę w bezpiecznych miejscach, zwracam uwagę na bezpieczeństwo jazdy, na innych znajdujących się na górce.
  7. Urządziłem autorski pokaz jazdy na nartach, zaprezentowałem między innymi: skręt pługiem w lewo i prawo, podchodzenie pod górkę dwoma sposobami, omijanie przeszkód.
  8. Brałem udział w zawodach narciarskich.
  9. Nauczyłem początkującego kolegę podstaw jazdy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz