poniedziałek, 21 lutego 2011

Sprawności



Przypominam, że jest możliwość zdobywania sprawności indywidualnych (czyli takich, które zdobywacie sami - w szkole, w domu, wykonując różne zadania np. takie jak poniżej).


Dla Natalii i Kingi - zadana na pływaka:

1. Chodzę regularnie na basen 
2.Znam regulamin korzystania basenu i stosuję się do niego. Narysowałem, co wolno, a czego nie wolno robić na basenie.
3. Wiem, że należy ćwiczyć technikę pływania. Poprosiłem nauczyciela wf o pokazanie mi ćwiczeń, które pomogą mi lepiej pływać. Zaprezentowałem moje ulubione ćwiczenie zuchom z szóstki.
4. Wiem, że można pływać tylko w miejscach strzeżonych. Wiem, jak ratownicy oznaczają miejsca, w których można pływać. Opowiem kolegom z klasy podczas zajęć na basenie.
5. Namalowałem zwierzę, które kojarzy mi się z ulubionym stylem pływania
6. Brałem udział w zawodach pływackich.
7. Potrafię przepłynąć 25m dowolnym stylem.
8. Wraz z przyjaciółmi zorganizuję zawody: "kto najdłużej wytrzyma pod wodą bez oddechu"
9. Umiem nurkować i skakać do wody w bezpiecznych miejscach. Narysuj, gdzie wolno skakać i nurkować, a gdzie nie wolno tego robić


Przypominam, że zuchy które chcę zdobyć sprawność Aktora, a które nie były z nami w kinie, mają za zadanie obejrzeć film w kinie lub pójść na przedstawienie w Banialuce lub Teatrze (trzeba przynieść bilet) oraz narysować scenę, która najbardziej się im podobała.Macie na to dwa tygodnie, więc trzeba się pospieszyć! Zuchy, które wykonają to zadanie przynoszą na kolejną zbiórkę rysunek i bilet oraz 3 złote - sprawności już na was czekają!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz